top of page

वा र अथवा या कविता / सुमन पोखरेल


मैले लेख्न शुरू गरेको, र तपाईँले पढ्न थाल्नुभएको अक्षरहरूको यो थुप्रो एउटा कविता हो । मैले भोलि अभिव्यक्त गर्ने, र तपाईँले मन लगाएर वा करैले, पूरा वा आधा सुन्नुहुने, अथवा सुन्दै नसुन्नुहुने शब्दहरूको प्रवाह पनि एउटा अर्को कविता हुनेछ । तपाईँ सन्देह गर्नु होला, अथवा अस्वीकार गर्नु होला- यो कसरी कविता भयो? आफ्नो चेतनाको आकारभित्र फैलिएर वा खुम्चिएर आफ्नो संवेदनाको गहिराइभित्र डुबेर या कुँजिएर वा आफ्नो कल्पनाको परिधीभित्र मडारिएर, अथवा आफ्नो विचार, दर्शन या जे केहीसँग साँधेर यसलाई मनपराउन वा मन नपराउन पाउनुहुन्छ, ज्यादा बाङ्गो अथवा अति नै खल्लो भन्न सक्नुहुन्छ, लालटिनजस्तो, मट्याङ्ग्रोजस्तो या लिटोजस्तो भन्न पनि पाउनुहुन्छ, ईश्वरबल्लभजस्तो, मोहन कोइरालाजस्तो, अथवा कुनै समाचारको चिर्कटोजस्तो भन्न पनि पाउनुहुन्छ, बेवास्ता गर्न वा गालि गर्न पनि सक्नुहुन्छ तपाईँ यसलाई; तर यो कविता हैन, भन्न पाउनुहुन्न । यसलाई मैले कविता हो भनिसकेँ त्यसैले यो कविता हो। यो कविता हैन, भन्ने कोसँग, के प्रमाण छ?


Related Posts

See All

आर्यघाटमा केही लेखिरहेको छैन / सुमन पोखरेल

यस्तो बेलामा मान्छे आम मान्छे भए झोक्राएर बस्ने थियो कुनामा वा फाल हाल्ने थियो भीरबाट खोल्सामा वा एक गिलास पानी खाने थियो, धारामा थापेर । तर सबै म विशिष्ट हुन्छ त्यसैले म त्यसो गरिरहेको छुइनँ

Featured Posts
  • Suman Pokhrel
  • Suman Pokhrel
  • Suman Pokhrel
  • allpoetry
  • goodreads
  • LinkedIn Social Icon
  • Suman Pokhrel
  • Suman Pokhrel
  • SoundCloud Social Icon
  • kavitakosh

Join our mailing list

Never miss an update

bottom of page