top of page

जून धर्तीमा झारूँ म / सुमन पोखरेल


तिम्रो सौन्दर्यलाई नजीकबाट निहालूँ म

रहर जाग्यो तिमीलाई आफैँ सिँगारूँ म

गाजलको एक दाग लगाइदिऊँ कि गालामा

र, साँच्चै नै आज जूनलाई धर्तीमा झारूँ म

बसन्तको चराजस्तै अनुभूत गर्छु तिम्रा सामु

यिनै केशमा गुँड बनाई रात गुजारूँ म

मुस्काए नलजाऊ, लजाउँछ्यौ त नमुस्काऊ

नत्र सम्हालूँ मन कसरी, दुबै कसरी खपूँ म

आँखाबाटै बोल्न सिक्दैछु म पनि तिम्रै जसरी

तिमी बुझिदेऊ केही इसारा, केही बुझूँ म

सुगन्धबिना फूलको बैँस कसले थाह पाउँछ ?

तिम्रो रूपमा मेरो प्रित मिसाई वास छरूँ म

छ प्रेमको घोचाइ नै सबैभन्दा मीठो सुमन !

मिठास थपूँ, यही काँडालाई अझै तिखारूँ म

Related Posts

See All

वा र अथवा या कविता / सुमन पोखरेल

मैले लेख्न शुरू गरेको, र तपाईँले पढ्न थाल्नुभएको अक्षरहरूको यो थुप्रो एउटा कविता हो । मैले भोलि अभिव्यक्त गर्ने, र तपाईँले मन लगाएर वा करैले, पूरा वा आधा सुन्नुहुने, अथवा सुन्दै नसुन्नुहुने शब्दहरूक

Featured Posts
  • Suman Pokhrel
  • Suman Pokhrel
  • Suman Pokhrel
  • allpoetry
  • goodreads
  • LinkedIn Social Icon
  • Suman Pokhrel
  • Suman Pokhrel
  • SoundCloud Social Icon
  • kavitakosh

Join our mailing list

Never miss an update

bottom of page