top of page

स्वभक्षणको हक / सुमन पोखरेल


आफ्नो मुटु झिकेर स-साना टुक्रामा विभक्त गर्छु अनि आफ्नै रक्तिसँग मिसाएर रक्सीसँग खान्छु, आँशु र पसिनाको । खाऊँ खाऊँ लागेन, तिमीलाई सुन्दाखेरी ? आऊ, सँगै बसेर खाऊँ मेरा आँखा निकालेर गुच्चा खेलौँला, वा तिमी भन्छौ भने, टेनिस खेलौँला, यी हातहरूको ब्याट बनाएर । कुन टेनिस खेल्ने ? टेबुल कि लन ? वा गफ्फ खेल्ने ? कि क्रिकेट ? हैन भने आऊ, मेरो टाउकाको फुटबल खेलौँ मेरै छातीको टुँडिखेलभरि । मेरा दाँत निकालेर कौडा खेलौँला पूरै दुई सेट पुग्छन् । हैन भने भुटी खाउँला कि उमालेर खाने ? गिजालाई टुक्राटुक्रा पारेर मिसायो भने मीठो सुप बन्छ । यी ओठ काटेर मुटु र कलेजोसँगै भुटौँला । नाकको सुल्फामा कपाल डडाएको धूवाँ गाँजाजस्तो छैन त ? के हेरेको ? सिद्धियो रक्सी ? थूक मिसाइदिऊँ ? तर के सिद्धिन्थ्यो रक्सी पनि ! त्यो पनि आँशु र पसिनाको ! म त खान थालेँ । स्वतन्त्रता पाएको छु मैले आफ्नै रक्तिसँग आफ्नै पसिनाको रक्सी खाने । अलि वर आऊ, सँगै बसेर मनाऔँ मेरो स्वतन्त्रोत्सव । ढुक्क होऊ, तेलबेसार लिएर आउनु पर्दैन तिमीले । मेरै पँहेलो बोसोमा तारौँला मेरा नाक र कानहरू । कुन मीठो लाग्छ तिमीलाई ? छाला भएको कि नभएको ? छाला बिनाको मनपर्छ भने, भन छाला काढेर खोल बनाउन हुन्छ । पालैपालो ओढौँला तिमी र म । अपराध गर्ने बेलामा तिमी ओढ्नु जेल जाने बेलामा म ओढौँला । हड्डी चपाउन सक्छौ ? सक्छौ भने खाऊ, देशजस्तै सक्दैनौ भने पनि पीर नगर हड्डी र देश रहेकै राम्रो । छाला पलाए, फेरि खान हुन्छ । मासुको कुरो चाहिँ नगर्नु नि यहाँ केवल नागरिक भएर बाँच्नेहरूमा हाड र छाला अनि अलिकति रगत मात्र रहेको हुन्छ । छक्क परेका हौ कि अभिनय गर्दैछौ ? किन टोलाएको ? आफूले नखाए तिमीजस्ताहरूले खाइदिई हाल्छन् त्यसैले खान थालेको हुँ मैले आफ्नो मासु । एउटा सम्बृद्ध सपना बोकेर झुन्ड्याउने चलनलाई जितेर छाला काढ्ने राज्यलाई पराजित गरेर जिब्रो लुछ्ने शासकलाई ढालेर यहाँसम्म आएको हुँ म । तर के गर्ने ? तिमीहरूले आफ्ना लागि रेड कार्पेट किन्नलाई हाम्रा सबै सपना बेचिहाल्यौ ! हामीले देखेको सपनामा आफ्नै रगत र छाला खाएर प्यास र भोक मेटाउनु पर्दैनथ्यो । छाडा जिब्रो र गुच्चा खेलिने आँखा मात्र बाँकी राखेर आफूलाई सिध्याउनु पर्दैन थियो । अब तिमी जे गर नगर मसँग अर्को विकल्प छैन, यसबेला । म आफ्नो मुटु झिकेर स-साना टुक्रामा विभक्त गर्छु अनि आफ्नै रक्तिसँग मिसाएर रक्सीसँग खान्छु आँशु र पसिनाको । मसँग मात्र यही एउटा अधिकार बाँकी छ ।

Related Posts

See All
Featured Posts
  • Suman Pokhrel
  • Suman Pokhrel
  • Suman Pokhrel
  • allpoetry
  • goodreads
  • LinkedIn Social Icon
  • Suman Pokhrel
  • Suman Pokhrel
  • SoundCloud Social Icon
  • kavitakosh

Join our mailing list

Never miss an update

bottom of page